Моє звернення до Вас!

Дорогі друзі! Маю до Вас невелике звернення. Хто був підписаний на мій канал на ютубі раніше, то бачив, що я періодично виставляла відео до курсу польської мови з нуля за підручником Hurra po polsku 1, тобто на першому початковому основному рівні вивчення польської мови А1.І я неодноразово зазначала, що це найкращий підручник, за яким слід вивчати польську мову. З нього я вчилася в університеті та отримала ступінь магістра, захистивши диплом магістра із відзнакою.  Я уже не перший рік навчаю людей польської мови за цим підручником і щоразу є багато звернень, людей багато, а я одна (ось тут можете  побачити відгуки щодо моєї роботи

Тому в мене в голові й виник задум записати такий курс, аби допомогти великій кількості людей опанувати мову, ніби з репетитором, а ніби й без нього, аби люди могли переглядати відео кілька разів, в яких я точно так само вчу своїх учнів вживу, за тими ж підручниками та такою ж методикою. Але тут є одна відмінність  - у відео Ви не можете вести діалог, лише слухати інформацію та виконувати вказівки.
 Одразу скажу, що цей курс я записувала під час вагітності, бо хотіла все зробити до родів. Бо потім дитина не дала б мені цього зробити.  Відповідно у деяких відео чути моє тяжке дихання, бо був вже досить великий живіт, думаю, мамочки мене зрозуміють. Це 20 уроків.



У кожному уроці є кілька відео.  
Отже, якщо Ви хочете отримати більше уроків, на каналі є лише 3 уроки, тобто з 20 залишилось 17, Ви зможете це зробити одразу після оплати 50 грн за  1 урок на Карту Приватбанку. Ви зможете придбати як і весь курс так і ту кількість, яку забажаєте. Повторю, що ви платите  цю суму за урок, який може складатись із декількох відео. Хто зацікавлений, то пишіть мені на фейсбук

https://www.instagram.com/polski_bardzo_dobrze/

https://www.facebook.com/ola.polskamowa

або на пошту olasoktor@gmail.com
 Тести я додаю безкоштовно. А це 4 відео по 15 хвилин.

Також Ви можете придбати  граматичний курс на рівні А2. Тут пояснена граматика із вправами, якої не було у рівні А1.


 А це 11 відео. Ціна  40 грн  за відео. 


Також на каналі є відео Як навчитись читати з нуля та писати з нуля. А також три безкоштовні уроки для за підручником Hurra po polsku









Це для тих хто взагалі не був ніколи знайомий з польською мовою. Після чого Ви можете приступати до роботи з підручником. Усі матеріали разом із уроками я скидую на пошту.



Дякую за увагу.

Коментарі

Популярні публікації