РОЗМОВА БЕЗ ГРАМАТИКИ

Якщо ви хочете розмовні заняття, але ще сумніваєтеся, я можу вам допомогти впевнитись у своєму виборі. Просто напишіть мені в дірект.
.
 Щодо розмовних занять, є люди. Які думають, що саме розмова їм допоможе краще заговорити. Але це не так, якщо людина не знає граматики і я змушена поправляти одні і ті самі помилки постійно.
.
 Таке виправлення нічого не дасть, поки не відпрацюється на практиці тих чи інших тем. Поки створиться нова звичка та усвідомленість, розуміння вживання тих чи інших речей. Ну і ще є така шаблонна установка, що раз погана вимова, значить немає здібностей до мов.
.
Неправда. Все є. Діло просто в перепрограмуванні мозку. Його можна перепрошити. Можна все змінити і у плані вимови, і в житті.
.
Тільки треба, щоб хтось показав інший кут зору. 
Саме цим я і займаюся у сфері мови та духовного пізнання і пошуку себе.
.
.  Зараз маленьке оголошення для тих людей, які прагнуть пізнати себе краще, зрозуміти свої комплекси, страхи, невпевненість, позбутися почуття вини та злості, відпустити минуле та почати новий етап.
.
З понеділка в мене стартує тижневий марафон “Відповіді - тобі”. Участь вдар. Реєстрація в описі цього профілю ➡️ @ola8torska  за посиланням.
.
Хто перебуває у стані внутрішнього дисонансу та прагне глибше познайомитися нарешті з самим  собою, приходьте. Я стану на цей тиждень вашим провідником до себе.
.
#польскийязык #польськамова#польскийязык

Коментарі

Популярні публікації