СУТЬ МЕТОДУ

Як елементи коучингу та психології допомагають вивчити мову? Дуже просто. Немає мотивації. Немає розуміння цілі. Як я вивчила нові слова та граматику. В мене була мотивація та ціль — здати екзамен та отримати стипендію, аби хоч якось допомогти батькам , аби не тягнути із них на проїзд до Львова на маршрутку та назад.
.
Нещасних 800 гривень, але все ж гроші. Я бачила маленьку ціль. Більше не бачила. Але мої старання та зусилля завели мене,  як одну з найкращих студентів на літню школу у Польщу.  Одне вийшло з іншого. Але була першочергова мала ціль.
.
Так само я зараз вчу англійську, як, певно , ви польську. Повільно, без цілі та мотивації. Бо вона мені зараз непотрібна для спілкування. Мені цілком вистачає полської, української, російської.
.
 Але це теж більші можливості. І як все таки візуал в наш час вирішує. Можуть бути два акаунти,  які надають однакові послуги манікюру, але один гарно оформлений, а інший -  не дуже. І люди вибирають по картинці.
.
 Йдуть до того, де красивіше,  хоча якість послуг може сильно просідати. От розумієте, яка психологія всього. Всюди психологія.
.
 Бо все в людській голові. 
А ті люди, які вміють побачити суть, тобто не ведуться лише на красиву картинку, якраз ставлять собі питання “ а чому все так, хто я та яка моя місія”.

Починають аналізувати та шукати варіанати та можливості. Починають пробувати. Але це довгий шлях. Пройдуть роки, перш ніж, щось та й знайдете .
.
Як було у  мене. Але цей довгий шлях був недаремний. Бо я знайшла ту дієву метоидку, яка економить якраз ті роки. Якщо цікаво більше дізнатись, то тут я пописала суть мого методу @ola_sokol_torska 

Коментарі

Популярні публікації