ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД

Я пропоную вам зовсім інноваційний метод вивчення іноземних мов. Адже я навчаю через порівняння. Я порівнюю польську мову із українською та російською. Саме ці всі подібності відкривають нам очі, що всі слов'янські мови походять із однієї праслов'янської мови.
.
 І це говорить історична граматика кожної з мов. Вчора у прямому ефірі я вам наводила приклад, як все цікаво. Ефір зберігся, можете переглядати у вкладці Прямі ефіри. Я маю можливість порівнювати, бо знаю всі ці три мови.
.
Чого не скажеш про самих поляків, які власне, хотіли б вивчити російську чи українську. І серед моїх підписників на ютубі є багато таких. Навіть один поляк писав, щоб я його вчила російської вчора в коментарях.  Ще раз кажу, мови мають об'єднувати.
.
Я українка, яка живе в Польщі, і може говорити російською, якої раніше ніде не вчила. Я доношу інформацію на різних мовах, показуючи, що немає ворожнечі. Всюди живуть люди, які так само живуть, дихають, ходять на роботу.Я об'єдную народи за допомогою слова.
🇷🇺🇷🇺🇷🇺 Я предлагаю вам совсем инновационный метод изучение иностранных языков. Я ведь обучаю через сравнение. Я сравниваю польский язык с русским  и украинским. Именно ЭТИ все сходства открывают нам глаза, что все словянские языки происходят с одного  прасловлавянского языка. И это говорить историческая грамматика каждого из языков.
.
Вчера в прямом эфире я вам приводила пример, как все интересно. Эфир сохранился, может просматривать во вкладке Прямые эфиры. Я имею возможность сравнивать, потому что знаю все ЭТИ три языка. Чего не скажешь о самих поляках, которые собственно, хотели бы выучить русский или украинский. И среди моих пидписников на ютубе есть много таких.
.
 Даже один поляк писал, чтобы я его учила русскому вчера в комментариях. Еще раз говорю, языки должны объединять. Я украинка, которая живет в Польше, и может говорить на русском, которого ранее нигде не учила.
.
 Я доношу информацию на разных языках, показываю, что нету вражды.Везде живут люди, которые так же живут, дишат, ходят на работу. Я  объединяю народы с помощью слова. Важно то, какой человек внутри.
.
#польскийязык #JĘZYKukrainski#польськамова

Коментарі

Популярні публікації