ПРОБЛЕМА. Частина 2.

🇺🇦🇺🇦🇺🇦Теж недобре, коли подається дуже багато граматичних тем одразу. В голові хаос і не знати, за що братися.Вся проблема в тому, що немає чіткої перевіреної системи. Відпрацьованої майже до досконалості. Чому моя МЕТОДИКА працює?
.
Як я кажу. 5 років я її перевіряла на живих людях. І так, нових слів навчитися легше, якщо ви вмієте читати і знаєте базову граматику, ви самі знайде слова, що стосуються теми житла.
.
 Але чи самі ви собі поясните всі ті граматичні гачки та камені спотикання, які траплятимуться. Без провідника ніяк. Хоч я  і потрапила на польську філологію випадково, але моєю місією, однією з її гілок, стала допомога людям у ВИВЧЕННІ польської та полякам у вивченні української  мови.
.
 Саме тому у мене такі дієві інструменти. І не забувайте, що якщо ви вже десь вчили мову, але говорити далі не можете, значить випали 2 аспекти при підході. Переказ текстів та написання письмових робіь. Регулярне.
.
🇷🇺🇷🇺🇷🇺Тоже нехорошо, когда подается очень много грамматических тем сразу. В голове хаос и не известно, за что хвататься.
.
Вся проблема в том, что нет четкой проверенной системы. Отработанной почти до совершенства. Почему моя методика работает? Я скажу. 5 лет
я ее проверяла на живых людях. И да, новых слов научиться легче, если вы умеете читать и знаете базовую грамматику, вы сами найдете слова, касающиеся темы жилья.
.
 Но сами ли вы себе объясните все те граматические крючки и камни преткновения, которые будут появляться. Без проводника никак. Хоть я  и попала на польскую филологию случайно, но моей миссией, одной из ее ветвей стала помощь людям  в  изучении польского и полякам в изучении украинского языка.
.
 Именно поэтому у меня такие действенные инструменты. И не забывайте, что если вы уже где-то учили язык, но говорить дальше не можете, значит выпали 2 аспекта при подходе. Перевод текстов и написание письменных делаем. Регулярное.
.
#польскийязык #польськамова#польскийязык

Коментарі

Популярні публікації