ПОЛЬСЬКІ ЧИСЛІВНИКИ

Вивчення мови дуже сильно пов'язане із психологією. Я завжди кажу, що у вас має бути ціль та чіткі терміни. Розуміння того, який ваш біль закриє знання мови?
.
Ну а тепер мене просили написати про відмінювання польських числівників. Якщо брати від 1 до 10, то там все просто
.
pierwszy, drugi
.
nie ma pierwszego, drugiego
.
dajemy pierwszemu, drugiemu
.
widzimy pierwszego
.
z pierwszym
.
rozmawiamy o pierwszym
.
І так далі за зразком. Якщо від 20 до 100 теж переважно такі самі закінчення. Найлегший спосіб себе перевірити то просто написати в гуглі odmiana przez przypadki
.
Тобто відмінювання через відмінки.  Але насправді з тими числівниками трохи нюансів є. В мене є цілий курс, записаний по них. Бо я знаю з власного досвіду, що люди дуже плутаються в тих всіх закінченнях та ще й вимовити важко.
.
 І він підійде лише тим, хто вчить мову вже на рівні а2-б1 і вище. Бо початківці просто загубляться в тому лісі.
.
Завжди має бути провідник, який вам покаже дорогу. Я тим лісом ходила, знаю всі стежки. І знаю, як дійти до цілі, щоб не натрапити на вовків.
.
#польськамова#польскийязык

Коментарі

Популярні публікації