УКРАЇНСЬКА

🇵🇱Nigdy nie mogłabym pomyleć, że Polacy potrzebują nauki ukraińskiego. I wiecie co, to jest takie ciekawe. Uczyć kogoś mego języka. Popatrzeć na wszystko z innej strony. I co jeszcze zauważyłam. Że już zaczynam właśnie zapominać języka ukraińskiego. Myślę po polsku. I to jest niesamowite. Dzisiaj miałam okazję rozmawiać z siostrą zakonną, która ma jechać na wschód Ukrainy, żeby pomagać ludziom, potrzebującym pomocy z powodu tych wydarzeń.
.
Nie ma granic. Wszyscy musimy pomagać sobie nawzajem i zaufać. Każdy ma swoje lekcje życiowe. No i nagrałam dla was filmik na youtubie, link znajdziecie w czapce profilu.
.
🇺🇦🇺🇦🇺🇦 Я починаю спостерігати за собою, що поволі забуваю українську. Коли я це зауважила? Сьогодні говорила по телефону з полькою, яка потребує вивчення української. Виявляється, одиницям, але вона потрібна. Тобто це ті люди, які або мають польське коріння, або працюють з українцями на роботі, або чоловіки або жінки українці.
.
Або ж ще один варіант, про який я  дізналась. Місія їхати допомагати на схід. Для мене в новинку вчити поляків. Так, наче світ перевертається. Але вже є напрацювання, книги, мій шкелет граматики, і все засноване тільки на моєму досвіді та методі, який я використовую при вивченні польської. Це метод порівняння трьох мов, знаходження спільного та відмінного, тому це й працює➡️ @polski_bardzo_dobrze.
.
🇷🇺🇷🇺🇷🇺 Я начинаю наблюдать за собой, что медленно забываю украинский. Когда я это заметила? Сегодня говорила по телефону с полькой, которой нужно выучить украинский.
.
Оказывается, он нужен. То есть это те люди, которые либо имеют польские корни, или работают с украинцами на работе, или мужья или жоны их украинцы.
.
 Или же еще один вариант, о котором я узнала. Миссия ехать помогать на восток. Для меня в новинку учить поляков. Как будто мир переворачивается.
.
Но уже есть наработки, книги, мой шкелет грамматики, и все основано только на моем опыте и методе, который я использую при изучении польского ➡️ @polski_bardzo_dobrze. Это метод сравнения трех языков, нахождения общего и отличий, так это и работает.
.
#польскийязык #польськамова#польскийязык

Коментарі

Популярні публікації