КОНКРЕТНА ЦІЛЬ ТА СИСТЕМА

Щоб вивчити мову, має бути конкретна ціль та система. Те, що ви за 2 місяці пройшли курс і зробили до нього дві вправи не гарантує, що ви заговорите. І скільки ви б себе не тішили, що вмієте стулити два слова докупи, усвідомлено ви не заговорите.
.
 Бо нема провідника та системи. Плюс постійний страх зробити помилку, сказати щось неправильно. Так, як в школі навчили, що помилятися це погано, так воно і вкорінилося. І веде по життю. І того дуже важко позбутися.  А насправді помилки нам лише допомагають.
.
Хто не падав, той не вставав. А з кожним разом все легше підійматись, бо ти вже натренований. Ти маєш силу духу, яку не зламати. Бо ти не боїшся змін. Я завжди кажу, що все в нашій голові. І я вдячна світові, що маю змогу спілкуватися з різними людьми завдяки польській.
.
 Сьогодні  була розмова в зумі. Все залежить від людини. Хто захоче вивчити, той вивчить. А от психологічних проблем у людей багато. І у мене багато роботи. І тому саме психологія, коучинг мені ближчий, бо я можу змотивувати людей на зміни, та показати їм очевидні речі, яких вони не бачать.
.
Саме тому польська звужує мою сферу занять. Я власне психолог, провідник до себе. І це маю виконувати. Бо все у голові

Коментарі

Популярні публікації