ВЧІТЬ МОВИ

Люди, вчіть іноземні мови. Відкривається друге дихання, чесно. Я після занять з англійської захотіла знову писати прозу.
.
Мозок заворушився. Як тоді, коли я записувала свої уроки. Опишу свої враження. Я тепер була в ролі учня. І аж тепер зрозуміла, яку неоціненну роботу зробила, записуючи стільки уроків. Я сиджу, не бачу обличчя викладача,  тільки книгу, те, що на екрані і чую голос. Я повністю сконцентрована.
.
Мене ніщо не відволікає. Ні макіяж, ні зачіска. І такі уроки дійсно для тих, хто хоче навчитись. Спочатку важко починати, а  потім щоразу стає то цікавіше і цікавіше.
.  І жоден підручник нічого невартий без пояснення живого вчителя. А ще якщо той вчитель горить тим, що любить, вважайте, що ви щасливчик, раз знайшли такого викладача. Бо є багато, а тих, хто любить те, що робить, мало.
.
То одразу видно. Як все гарно зроблено, відповіді до вправ, пояснення, написи, додаткові завдання. Мрії зідйснюються. Якщо ви чогось дійсно прагнете, воно до вас прийде. Я знайшла те, що шукала.
.
І тепер я розумію, чому на мій ютуб підписалось 3000 людей за 3 роки без жодної реклами. Вони мене самі знаходили. Бо людей підкупило моє пояснення, мій голос, моя щирість.
.
Бо я тоді робила все з Душею, для людей. І хотіла їм показати, що можна не витрачати гроші на живі заняття, де півуроку хтось щось пояснює, і ти лише зробиш кілька вправ, а заплатиш шалені гроші.
.
Бо то все людський фактор. То про життя поговорити, то про ще щось. А так ти сам керуєш своїм часом. Захотів, перекрутив, захотів - ще раз прослухав.
.
Захотів, перевірив вправу. Захотів. Написав до викладача і поставив запитання, якщо щось не розумієш. Але вірте мені, ще жоден мій учень не писав мені  запитання з приводу того, що я подаю. Хіба якісь технічні, як зайти і  вийти з кабінету.
.
Я полюбила заново польську, бо побачила, яку ж мегакруту методику я подарувала світові. Вірніше, Бог, Всесвіт через мене дав її людям, аби люди об'єднувались мовами та знову стали одним цілим.
.
ПРО ТЕ, як навчаю, тут ➡️ @polski_bardzo_dobrze
.
ВІДГУКИ ➡️ @learn8languages88
.
ЗНАЙТИ себе ➡️ @ola8torska
#польськамова

Коментарі

Популярні публікації