ЯК ВИВЧИТИ СЛОВА

Які найбільші труднощі виникають при вивченні мови? У мене зараз труднощі  з тим, чим зайняти дитину? Бо здичіє вдома. Ходила в садок, то хоч дітей бачила. Це я так, думки не туди пішли.
.
Добре, тепер до мови. Дивіться. Слова. Я знаю, що всім важко запам'ятовувати слова, але ж вам і не треба так багато слів, правда.
.
Вистачить основного запасу, ви ж не філологи. Але якщо чуєте, що вам того мало, то читайте багато книг, виписуйте від руки, тільки від руки, і ті слова будуть самі відкладатися у мозок, якщо будете періодично повторювати.
.
От мені найбільше допомогло саме читання та виписування слів. Ви наче поринаєте у якийсь інший світ. Коли саме читаєш книги.
.
До речі, з популярних письменників, звісно крім тепер Ольга Токарчук, яка отримала Нобелівську премію, є Кристина Мірек, Катажина Міхаляк, я перечитала всі томи її книги “Письменниця", автобіографічної.
.
І ті книги вже в Україні. Полетіли посилкою до мого учня. Ще є  Катажина Пушинська. Це та, що пише детективи, дуже популярні в Польщі.
.
Безкоштовні  тексти можна знайти на сайті вольне лєктури кропка пл wolnelektury.pl
.
А які ваші улюблені письменниці?
.
Мій метод @polski_bardzo_dobrze
.
#польськамова

Коментарі

Популярні публікації