ГРУПА РОЗМОВНИХ


У мене зараз такий стан, що говорити абсолютно не хочеться. Краще мовчати, або писати.  Коли намагаюся писати щось на тему життя в Польщі чи польської мови, то це так, наче пишу на замовлення.
.
А я люблю писати те, що у душі. От що я можу написати, так це відповіді на ваші питання, які ви пишете в приват. Як вчити далі мову, якщо ходив на курси, знаєш граматику двох рівнів. І що далі. Що тоді. Тоді тільки ваша робота над собою. Як і у всьому.
.
Якщо добре знаєте граматику, то треба брати книжку, художню, будь-яку і читати. Я читаю, підкреслюючи нові слова олівцем. А потім повертаюся до них, виписую, перекладаю. І це все клопітка праця. Таким чином поповнюється запас.
.
 ЩЕ вчора я вам писала сайти, де можна прочитати щось цікаве і також переказувати. Також є маса корисних додаткових підручників, просто введіть в гуглі podręczniki do nauki polskiego jako obcego dla poziomu b2, c1 і так далі.
.
 Плюс в інтернеті є море тестів та вправ. Але все базується на вашому бажанні.
Кому треба вже для спілкування, бо він на роботі не дає ради, той вчить. А кому вистачить того, чого навчився при розмові з поляками, то теж норм, але для нього.
.
Бо більше і не треба для його роботи. Ну, якщо то якась секретарка чи спілкування щодня по телефону з клієнтами, то тут вже без знання мови просто ніяк. Тут ті всі закінчення треба, щоб відскакували від зубів. А ще якщо ви постійно на роботі та приходите мертві і вже нічого не хочеться, то про якого репетитора чи мовну школу може бути мова.
.
 Тут тільки самостійне навчання. І воно є. У моїх відео. Самостійне, але не зовсім. Бо я завжди є.
.
➡️➡️➡️До речі, хто хоче зовсім безкоштовно приєднатися до розмовної групи, де мої учні переказують тексти голосовими повідомленнями, то пишіть.
.
 Складете їм компанію та мову попрактикуєте, бо я знаю, що зараз не вистачає всім саме живої розмови. Тим більше, що зараз маєте час і не треба нікуди бігти стрімголов.
.
Пишіть сміливо. Мене ви вже знаєте. Я вже пишу цей блог 
п'ятий рік, відколи приїхала до Польщі.
.
#польськамова#мотивація#саморозвиток#знайтисебе#призначення#пробудження

Коментарі

Популярні публікації