РІВЕНЬ ЗНАННЯ МОВИ

Вчора, тобто, протягом 2 днів я провела близько 10 консультацій на тему вивчення польської і хочу сказати, що рівень ми ваш визначили буквально за 10 хвилин. Хочу вам розкласти все на полиці. Уявіть, що мова — це стіл. Якщо стіл має тільки одну ніжку, він стояти?
.
 Звісно, що ні. Отже, якщо у вас випадає якийсь один аспект — говоріння, читання, письмо, слухання, тоді цей стіл рано чи пізно впаде. Мову треба вчити один раз, але якісно. Має бути система і провідник. Люди пишуть, що не знають, з чого вчити, які вправи робити. Це зовсім самостійне навчання. Так ви точно заблукаєте. Але якщо з вами є людина, яка веде вас до результату на відео, то ви прийдете до фінішу.
.
 Я вам цей результат гарантую. А ще те, що ви зекономите величезну суму коштів. Переважна більшість людей, це якраз ті люди, які ніби щось трохи вчили, ходили на курси, але там мало говорили і швидко все проходили, або ж просто живуть в Польщі, все розуміють, а слова скласти разом не можуть. Тому що мало лиш одного говоріння з поляками, якщо ви не розумієте, чому там стоїть така, а не інша форма. Мене, наприклад, дратує, коли я щось читаю іноземною мовою, і не розумію, чому тут така граматична форма. Мені потрібно бачити всю граматичну систему.
.
 А не лише її частину. А щоб її побачити, треба довіритись людині, яка сама на собі пройшла все те, що зараз будете проходити ви. Хтось поїхав до Польщі, сам вчив мову, бо треба було для навчання, і таким чином вирішив для себе цю біль, ділиться досвідом. Я ж потрапила на польську філологію можна сказати випадково. Але  я була дуже сумлінною студенткою. Я вчила, бо звикла добре вчитись.
.
 І я знаю добре граматику, я знаю систему мову. Я живу в Польщі який рік. Але польська мова допомогла вирішити мені мою основну біль. Знайти себе. Тому, крім цього, я ще й розвиваю цей напрям і допомагаю в цьому людям. Отакі в нас різні долі  та болі. Але найголовніше, ділитися з іншими тим, що ми знаємо.

🇷🇺🇷🇺🇷🇺

.Вчера, то есть в течение 2 дней я провела около 10 консультаций на тему изучения польского и хочу сказать, что уровень мы ваш определили буквально за 10 минут. Хочу вам разложить все на полке. Представьте, что язык - это стол. Если стол имеет только одну ножку, он стоять? Конечно, нет. Итак, если у вас выпадает какой-то один аспект - говорение, чтение, письмо, слушание, тогда этот стол рано или поздно упадет.

 Язык надо учить один раз, но качественно. Должна быть система и проводник. Люди пишут, что не знают, с чего учить, какие упражнения делать. Это совершенно самостоятельное обучение. Так вы точно заблудитесь. Но если с вами есть человек, который ведет вас к результату на видео, то вы придете к финишу. 

Я вам это результат гарантирую. А еще то, что вы сэкономите огромную сумму средств. Подавляющее большинство людей, это как раз те люди, которые будто что-то немного учили, ходили на курсы, но там мало говорили и быстро все проходили, или же просто живут в Польше, все понимают, а слова сложить вместе не могут. Потому что мало только одного говорения с поляками, если вы не понимаете, почему там стоит такая, а не другая форма.

 Меня, например, раздражает, когда я что-то читаю на иностранном языке, и не понимаю, почему здесь такая грамматическая форма. Мне нужно видеть всю грамматическую систему. А не только ее часть. А чтобы ее увидеть, надо довериться человеку, который сам на себе прошла все то, что сейчас будете проходить вы.

 Кто-то уехал в Польшу, сам учил язык, потому что нужно было для обучения, и таким образом решил для себя эту боль, делится опытом. Я попала на польскую филологию можно сказать случайно. Но я была очень добросовестной студенткой. Я учила, потому что привыкла хорошо учиться. 

И я знаю хорошо грамматику, я знаю систему язык. Я живу в Польше который год. Но польский язык помогла решить мне мою основную боль. Найти себя. Поэтому, кроме этого, я еще и развиваю это направление и помогаю в этом людям. Вот такие у нас разные судьбы и боли. Но самое главное, делиться с другими тем, что мы знаем.
#польська8 #польськамова#польскийязык

Коментарі

Популярні публікації