ТРУДИТИСЬ ТРЕБА


Аби вивчити будь-яку мову, треба спершу попрацювати із собою. Із своєю свідомістю. Вам заважає заговорити не мовний бар'єр, навіть не лінь, а відсутність цілі та відстуність конкретних термінів її досягнення.
.
 Я вам із абсолютною впевненістю заявляю, що іноземні мови може вивчити кожен. Їх навіть треба вчити, аби зберігати свій мозок вічно молодим та працюючим. І я так само бачу, що до мене йдуть на консультації з пошуку себе, своїх сильних сторін, люди, які прагнуть змінюватись, які не бояться чогось нового.
.
 Бо страх є нашим найлютішим ворогом. Але якщо ви вже наважились змінити країну, починаєте вчити польську, це вже свідчить про те, що ви шукаєте себе. Ви бачите нові можливості та перспективи. І ви так само бачите, що без праці над собою нічого не буде.
.
І я вам ще раз кажу, якщо ви дивитеся відео, де сухо пояснюють теорію, а потім ще після нього робите лише дві легесенькі вправи, скільки ви б не відмінювали ті дієслова, усвідомлено ви не загвоорите.
.
 Я знаю, я вчила людей по скайпу багато років і я знаю, яка це праця — вивчити мову. Це навик. Свій навик я виробляла довго і мені є чим пишатися. Бо я дуже багато сил туди вклала, аби знати граматику краще за самих поляків.
.
Але це мені було дане не для того, аби попантуватися, а щоб передати всі ті свої знання таким же простим людям, як я. Які зневірилися в собі, що врешті зможуть вивчити мову та усвідомлено говорити.
.
 Вдумайтеся в слово усвідомлено. Не зазубрено, де ви знаєте усталені фрази і не розуміючи де яку форму вставити, говорите постійно одне і те саме.
.
 Регулярність і  система. Тоді ваш навик буде доведений до автоматизму. Вам не допоможе навіть найкрутіший підручник, якщо ви не знаєте що робити, коли робити, як робити, коли у вас немає провідника.
.
 Самі ви втонете, якби ви не намагались. Якщо є спеціаліст, який гарантує результат, до нього треба йти, а не самому пробувати класти плитку в ванній, якщо ви зеленого поняття не маєте, як це робити.
.
 Інакше ніяк, така правда життя. Я маю цей  навик і я знаю, як зробити так, аби ви нарешті заговорили своїми реченнями, так само, як ви говорите українською. Але трудитись треба, трудитись.
.
#польськамова#польскийязык

Коментарі

Популярні публікації