ЛІКИ

Я знаю вашу найбільшу біль у вивченні польської мови. Я знаю, що вас вже замахали оті всі закінчення. Я знаю, що ви ходили на курси чи до репетитора і далі не можете стулити два слова докупи. Я знаю, що вас дратує і ви більше не вірите в себе, що можете заговорити, коли чуєте , як поляки дуже швидко лепечуть. Я знаю. Не було системи, косо криво аби живо. Ніби щось знаю, а говорити не можу.

Але в мене є рішення для тих людей, які хоч трохи балакають, але то не свої усвідолені речення. Вам треба підтягнути всю граматику. Проробити вправи. Плюс паралельно переказувати твори. Доступ до мого розмовного чату, практика хоч щохвилини. Написання творів. Я особисто кожному дам список творів, які ви маєте написати.
.
 І будете писати, по черзі, весь список. Захочете , перевірю, прочитаю. Скажу, на що звернути увагу. Книжку треба читати, слова виписувати. Мова то ж колосальна праця. 
Я даю вам граматику, всю граматику польської мови всього за 900 гривень за два рівні. І це вся граматика Ви можете пройти спершу перший рівень, потім другий. Як захочете. Уроки є на спеціальній платформі, ви вводити при оплаті свою пошту і на неї вам приходить логін та пароль після оплати. Доступ до уроків у вас постійно. Я не закриваю доступу після 3 місяців.
.
Він у мене постійний. Я додаю вас до закритого чату бонусом, де ви можете ставити мені питання, знайти однодумців. Я даю вам можливість нарешті вирішити свій основний біль. Після стількох невдалих спроб нарешті заговорити польською. Бо я знаю, що то вас вже замучило.
.
Все розумію, а говорити не можу. Коли я питаю, з яких підручників вчили, що робили, у відповідь лише один і то якісь ксерувки. Мені ж доводиться вас ремонтувати після чиєїсь не надто добре зробленої роботи. І я це роблю. Який я маю вихід. Який.
.
#польськамова #польскийязык 

Коментарі

Популярні публікації