ПРО МІЙ МЕТОД

Друзі мої, створила профіль-сайт з польської мови ➡️polski_bardzo_dobrze  Де кожен може прочитати про мій метод та те, як я навчаю.
.
Написала там російською мовою, бо є люди із Білорусії та Росії. Я не навчаю по скайпу. В мене записані відеоуроки як по скайпу.
.
В чому суть методу, ви можете прочитати в закріплених сторіс тут ➡️ @learn8languages88 Там є статті. І чому це економить час та гроші.
.
Я знаю, що є люди, яким тільки підходять заняття по скайп. Я розумію. Це ваш вибір. Вам потрібна увага і щоб хтось постійно контролював та перевіряв, чи ви все робите правильно.
.
Але є й ті люди, які не мають часу ходити до репетиторів чи займатись онлайн, бо працюють і  не мають гнучкого графіку.
.
І їм підходитимуть саме мої уроки. Де ти собі сів, заварив чаю і дивишся, коли хочеш,  не хочеш вчитися, поставив мене на паузу і пішов відпочити. Тобто непотрібно постійно домовлятися  про живі заняття,  стресувати і так далі.
.
Ви можете переглядати відео безкінечну кількість разів і завжди можете повторити матеріал.
.
Бо я там вас навчаю, якби навчала вживу по скайпу, роблю паузу. Зрештою, є безкоштовні уроки всіх моїх курсів.
.
А в мене їх настільки багато, що люди просто плутаються, поки те все перечитають. Там вся польська мова, вся моя методика.
.
Це дійсно інноваційний метод, який економить час та гроші. Отже ще раз нагадаю, що про те, як це все відбувається, тут ➡️ @polski_bardzo_dobrze ,  а відгуки про ці  відеокурси тут ➡️ @learn8languages88
.
МОЇ ВІДЕОКУРСИ ЗАПИСАНІ 2 МОВАМИ - УКРАЇНСЬКОЮ ТА РОСІЙСЬКОЮ. Я ВАМ ГАРАНТУЮ РЕЗУЛЬТАТ ПРИ СУМЛІННОМУ ВИКОНАННІ ВСЬОГО, ЩО Я КАЖУ У ВІДЕО.
.
СВОЇ ТЕКСТИ Я ПИШУ ПОЛЬСЬКОЮ ТУТ ДЛЯ ПОЛЯКІВ @dusza_zna.  ЦЕ ЯКЩО ВИ СУМНІВАЄТЕСЯ У ТОМУ, НАСКІЛЬКИ Я ЗНАЮ ПОЛЬСЬКУ. ТАКОЖ ВІДЕО НА ЮТУБІ Я ЗАПИСУЮ ПОЛЬСЬКОЮ. ПОСИЛАННЯ В ОПИСІ ПРОФІЛЮ @ola_torska_  Також там для вас книга у подарунок з польської. 

Коментарі

Популярні публікації