МЕГА ПОДАРУНОК

Зовсім забула вам написати, що в понеділок я записувала своє перше інтерв’ю на ютуб каналі, де говорила з моєю колишньою ученицею пані Веронікою. Я її спершу навчала мови по скайпу, а  потім ми готувалися до екзамену на Карту Поляка.
.
Тобто вона знає на своєму прикладі, як працює моя методика, яку я застосовую у відеоуроках. Бо ідентично те ж саме я робила вживу, коли вчила її по скайпу.
.
Але є ще кращий варіант, бо економить час на заняттях та гроші, бо відеоурок коштує набагато дешевше, ніж живий урок з репетитором.
.
Та й можна дивитися коли захочеш, навіть вночі, і не треба домовлятися по скайп уроки, коли в тебе діти або ти постійно на роботі, і вільна хвилинка є тоді, коли всі вже сплять, і репетитор теж.
.
 Зайдіть на ютуб, послухайте розмову, вона тривала десь годину з чимось. Ми говорили і про польську мову, і про пошуки себе.
.
➡️➡️➡️А тепер вам скажу, що в  шапці профілю, в описі, де саме, розмістила в каруселі, змахніть вліво, є для вас подарунок, просто зареєструйтеся на сайті і  вам він прийде на пошту☝️☝️☝️☝️☝️
.
 Подарунок для тих, хто вже десь вчив мову, а далі, як пес🙂😉🌹.
.
Тобто все розуміє, а два слова зліпити не може. Тому він буде для вас ну дуже вже корисним, гарантую.
.
Ваш викладач польської, ЛІНГВОКОУЧ Ольга Торська
.http://olatorska.com/podarunok
#польськамова#польскийязык


Коментарі

Популярні публікації