МІЙ МЕТОД

Знаєте, щойно сиділа і прийшла мені така думка, для кого ж ті мої уроки. Яка моя цільова аудиторія. І я чітко окреслила для себе.
.
Це люди, які хочуть вчити самостійно та ні від кого не залежати. Це люди, які не мають часу підлаштовуватись під розклад когось чи якось змінювати свій звичний час.
.
 Бо постійно на роботі чи на навчанні. Це люди, які відкриті інноваційним методам навчання і які не бояться чогось нового.
.
Це люди, які не раз попеклись на репетиторстві самі або ж платили за репетиторство з англійської дітям. Бо знають, скільки коштує один урок по скайпу і скільки треба таких уроків і грошей віддати, і часу витратити, аби нарешті отримати результат.
.
Це люди, які вміють раціонально розпоряджатися своїм часом та не розтрачувати його надаремно. Ось такі думки.
.
#польськамова
Мій метод @polski_bardzo_dobrze

Коментарі

Популярні публікації