МЕТОДИ ТА ЕЛЕМЕНТИ КОУЧИНГУ ПРИ ВИВЧЕННІ МОВ

Методи коучингу та психології виявляється я використовувала, коли навчала людей по 
скайпу польської. І тепер я розумію, чому люди вивчали мову зі мною. Бо я змогла їх змотивувати.
.
 Не тільки мови навчити, пояснити граматику. А й дати ті ключі, які відкриють їм широкі двері до мрії. Польська мова стала моїм навиком і я в жодному разі не маю наміру його втрачати. 
Я витратила довгих  п'ять років на вивчення глибинне мови та всіх нюансів.
.
 Завдяки моїм старанням я живу в Польщі, спілкуюся щодня. Якщо ви запитаєте мене, що таке навик, я відповім. Це вміння, відточене до автоматизму. Так, щоб аж відскакувало від зубів. От в мене він є. І його я даю у своїх уроках. Я даю вам готовий інструмент.
.
Готову систему. Пам'ятаєте, я вам казала про стіл, який стоїть на чотирьох ніжках. Так от, якщо він стоїть на двох, він впаде. Так само із мовою. У мене шикарна подача матеріалу. Бо вона дає максимум суті без замудрих словечок, аби вас ще більше заплутати.
.
Я вмію так вас навчити мови, що не вивчити її просто неможливо. Мої учні ще досі згадують ті уроки зі мною. Бо вони отримали щось більше, ніж просто граматику.
.
 Вони отримали реальні зміни їхнього життя. 
І я це помітила. Я помічала свій вплив на людей. Вони бачили в мені більше, ніж викладача. Вони бачили людину, яка може їх довести до результату.
.
 Це був, свого роду, коучинг. Я займалася з ними по півроку. І людина до мене звикала. Я ставала підтримкою та опорою на шляху до успіху.
.
Я не дозволяла здатись. Допомагала знайти в собі сили здати Карту Поляка за п'ять хвилин. 
Бо я бачу людей наскрізь і можу вказати на те місце, яке треба підкрутити, аби досягнути успіху, не тільки у мові, а й у житті.
.
В каруселі я вам залишу сертифікати. Саме це я відкрила в собі. Та стала сертифікованим коучем та психологом. Саме це я застосовую і в мові. Це називається лінгвокоучинг.
.
Бо мова — це теж зусилля, а без мотивації діла не буде. Та без розуміння цілі. Тому це теж моя грань, яку я поєдную із викладанням. Це як друге дихання, бо це теж робота з людьми, із людською свідомістю. Адже мови розвивають та тренують мозок. Вчіть мові і будете вічно молоді.
.
@polski_bardzo_dobrze 
.
#польскийязык #польськамова#польскийязык 

Коментарі

Популярні публікації