ЯК ПРИВІТАТИ ПОЛЬСЬКОЮ З ВЕЛИКОДНЕМ

Як складати привітання польською. Сьогодні велике свято. Отож, поїхали.
.
Jezus Chrystus z marwych wstał!  Христос Воскрес!
Prawdziwie powstał! Воістину Воскрес!

Ось ще кілька. 
Z okazji nadchodzącej Wielkanocy pragniemy życzyć Państwu, aby wiosenna atmosfera, wiara i miłość nie opuszczały Was przez cały rok.

З нагоди Воскресіння, яке надходить, прагнемо вам побажати, аби весняна атмосфера, віра та кохання вас не залишали протягом цілого року. ***
Dzisiaj wstał z grobu Zbawiciel, Waszego świata Odkupiciel. Więc niech będzie koniec złemu i oddajmy hołd nasz Jemu, Alleluja, Alleluja! Dużo radości w dniach Świąt Wielkanocnych oraz udanego Dyngusa.

Завтра у Польщі обливаний понеділок śmigus-Dyngus його називають.
.
Любі мої, я не вмираю. Бо ви так пишете, немовби польській прийшов кінець. Ви ж бачите, що тут я пощу деколи щось, живу в Польщі, спілкуюся польською, у мене є відеоуроки шикарні тут @polski_bardzo_dobrze.
.
 Хто хоче, вони є, можна купити. Є сайт в описі профілю із всією інформацією. Але в польській я свого покликання не бачу. Хоча це мій навик і я магістр з червоним дипломом. Я передала вам свої знання у відеоуроках.
.
 Тепер я виконую глобальнішу місію, йду за голосом свого серця, бо я нарешті знайшла себе. Так, я спеціаліст та лінгвокоуч, і  саме тут я теж частково реалізовувала свій найбільший талант — мотивувати людей до змін.
.
 Бо мова — це теж виклик собі, перевірка на стійкість. І я це робила. Але тепер я можу допомогти людям глобальніше. Тому підписуйтесь на цей акаунт ту будьте разом зі мною ➡️ @ola8torska .
#польскийязык #польськамова#польскийязык

Коментарі

Популярні публікації