ТАКОГО НІДЕ НЕМА

Щодо моїх відеоуроків. Відповідаю на наболілі та часті питання.
🇵🇱
Я гарантую вам результат, якщо ви будете робити все те, що я кажу у відео.
🇵🇱
👉Всі відповіді на домашні завдання є в курсі. Нема сенсу витрачати час на перевірку, якщо ви можете самі себе перевірити. Але деякі репетитори саме так і проводять заняття.
🇵🇱
 Тобто воно триває годину, але з них півгодини вони просто  перевіряють завдання. На мою думку, краще цей час витратити на мовну практику, якої всім так бракує.
🇵🇱
👉Далі матеріали та доступ до них залишається у вас постійно. 
Уявіть, що я клонувалась і кожен має мене на відео і я навчаю вас вживу одночасно всіх і одночасно всюди. Уявили?
🇵🇱
👉 От такі мої відеоуроки. Це ціла система мови. Так, як  я навчала по скайпу. Але, щоб сто разів вам не пояснювати кожному по 10 раз те саме, я записала всю схему мого навчання до дрібниць.
🇵🇱
👉 Якщо вас лякає ціна 2000 грн. Я скажу, що витрачаючи на заняття по скайпу по годині за півроку ви б витратили 👉8000 грн. І нема гарантії. А я вам👉 гарантую результат, бо на 200 відстоків впевнена в ефективності того, що я записала.
☝️
Ще жодного разу люди після купівлі моїх курсів не писали мені з питаннями, настільки там все розжовано та розкладено по поличках. Запатентована методика🌏. Такого ніде нема. Ніде. Я це знаю.
☝️
Всі уроки на спеціальні платформі в особистому кабінеті. Від вас потрібне лише велике бажання та мотивація вчитися. А ці люди вже почали👉 @learn8languages88 

Коментарі

Популярні публікації