Хто я?

Усім привіт 😊. Давайте знайомитися?






. Мене звати Оля і я репетитор польської мови. Закінчила Львівський національний університет ім. І. Франка за спеціальністю “польська мова та література”, здобувши ступінь магістра філології та червоний диплом.


Вже чотири роки я займаюсь викладанням польської мови, та мешкаю у Польщі. Щоразу є багато звернень, людей багато, а я одна (ось тут можете побачити відгуки щодо моєї роботи https://www.facebook.com/onlinekursy/). Або тут у закріплених сторіс.


Тому в мене в голові й виник задум записати курс польської мови з нуля за підручником Hurra po polsku 1 , аби допомогти великій кількості людей опанувати мову, ніби з репетитором, а ніби й без нього, аби люди могли переглядати відео кілька разів, в яких я точно так само вчу своїх учнів вживу, за тими ж підручниками та такою ж методикою. Але тут є одна відмінність - у відео Ви не можете вести діалог, лише слухати інформацію та виконувати вказівки.
• Три уроки безкоштовно є у мене на каналі, посилання у шапці профілю. Всіх уроків є 20. Захочете більше, пишіть мені в дірект. Також на ютуб каналі ви знайдете відео “Як навчитись читати польською з нуля” та “Як навчитись писати з нуля” із поясненням та вправами.

Заходьте та дивіться. Буду рада, якщо моя праця стане вам у пригоді. Miłego dnia.
• •
#польськамова#польскийязык#урокипоскайпу#репетиторпольськоїмови#урокионлайн#вивчаємопольську#językpolski#polska#lekcjepolskigo#hurrapopolsku#польща#польша#уроки#учупольский#kartapolaka#картаполяк

Коментарі

Популярні публікації