Що мені подобається у Польщі?



Пам'ятаю, як вперше перетнула кордон і на мить здалось, що ти в іншому світі. Так, про рівні дороги вже написано багато. Але із кожною моєю поїздкою захоплення меншало. І це нормально, адже коли бачиш щось нове, то так і має бути.
·
Бувало, мала учнів, із якими займалася по скайпу. Вони мешкали у Кракові. А я ще тут, в Україні. Для мене це місто було якимось омріяним та недосяжним. Я ще й казала всім,що маю учнів із Кракова, так, неначе виграла якийсь приз. Але коли сама пожила у цьому місті, то зрозуміла,що життя, таке ж, як і всюди. У кожного проблеми, турботи, де б ти не жив та не був. Добре там, де нас нема.
·

Але таки можу сказати, що у Польщі мені подобається, як люди вдягаються. Просто і скромно. Без тон макіяжу та височезних підборів. Але стильно та зі смаком. Інколи навіть недбало та неохайно, що часто дивує нас, українців, які навіть у магазин ідуть у “повній бойовій готовності”. ·
Мінусів, як і плюсів є чимало. Діліться своїми, цікаво прочитати
.

СЛОВНИЧОК ➡
⏺przekroczyć granicę – перетнути кордон
⏺wydało mi się – мені здалось
⏺wycieczka - екскурсія
⏺obcas – каблук
⏺niedbale — неохайно
⏺upragniony, wymarzony – омріяний
⏺nieosiągalny, poza naszym ⏺zasięgiem - недосяжний

Коментарі

Популярні публікації