ЧОМУ АУДІО

Ви можете мені не вірити, але я спеціально себе не показую, коли щось вам пояснюю у відео. Бо я знаю, що той, хто дійсно хоче вивчити мову, буде зосереджений на моєму голосі, і на тому, що я кажу.
🇵🇱☝️
Як не як, коли ми бачимо людину, то відволікаємося на манеру її подачі, жести, міміку. Це збиває та розсіює увагу. Ви тільки подивіться, мої уроки польської висіли на ютубі 3 роки, і мене там тільки чути, а люди самі підписувались, бо побачили в них користь та реальну допомогу.
🇵🇱
  Якщо ти щось робиш хороше, то все тобі сприяє.  В моєму випадку я економлю людям час та гроші при вивченні польської та допомагаю знайти себе, бути собою завжди, знайти свої сильні сторони.
🇵🇱
Ще було таке питання про те, як я зрозуміла, що хочу бути психологом та коучем. Та саме через польську мову і зрозуміла. Я вчила по скайпу і побачила, що це ті ж самі психологічні консультації, що це робота з людьми, що це розуміння людини та сканування її життєвої ситуації.
🇵🇱
 Мені подобається відкривати справжні "я" кожного.  Бо якщо хтось є завжди собою, ти мимоволі починаєш робити те саме. Хто хоче більше прочитати про мій шлях до себе, то запрошую на цю сторінку @ola8torska .  А з відгуками можете ознайомитись тут @put8ksebe .

Коментарі

Популярні публікації