БЛАГОДІЙНІСТЬ

Створила групу в телеграмі та вайбері "Коло допомоги". Якщо ви почуваєтесь самотніми на еміграції, шукаєте себе, не знаєте, чим вам зайнятись, шукаєте підтримки та однодумців, то пишіть мені в приват. Додам вас у групу.
🌿
Це теж стосується мам в декреті. Я знаю, як це, почуватися без допомоги після народження малюка та ще й в чужій країні.
🌿
Так само запрошую вас на другу мою сторінку, де я допомагаю людям за годину на консультації знайти себе та своє покликання ➡️ @loto8okol.
🌿
 Все теж з мого досвіду. Довгі пошуки себе нарешті показали мені дорогу до себе. Саме у тому, в чому в мене є досвід, я допомагаю іншим.
⬇️
Зараз вже розпочався благодійний тренінг-інтенсив "Знайти та почути себе. Зрозуміти свої сильні сторони". Ще можна долучитись, якщо виконати  наступні умови в цьому профілі із відгуками➡️ @put8ksebe.
🌿
 Ну і ті, хто хочуть вивчати польську, то запрошую переглядати відгуки сотень людей, які вчать за моїми відеоуроками, як вживу по скайпу зі мною, які економлять ваш час та ваші гроші ⬇️⬇️⬇️
👇
 @learn8languages88 
#польська8

Коментарі

Популярні публікації