ЗНАЙТИ СЕБЕ НА ЕМІГРАЦІЇ

Багато з вас не знає, що  я є ще сертифікованим коучем та психологом. Сертифікати залишу  в каруселі.
.
Саме завдяки польській мові я знайшла себе у тому, що мені дійсно подобається робити. Допомагати людям розкривати свої таланти, знаходити улюблену роботу, реалізовувати потенціал.
.
І я також знаю те, що на еміграції багато хто себе знаходить, бо починає все з нуля. Саме так було зі мною. Я знайшла себе, переїхавши до Польщі. І саме проводячи заняття по скайпу я побачила, що я не тільки викладач, а й психолог.
.
 Всі ці роки я реалізовувала свою мрію — працювати, консультувати людей, пройшла безліч навчань, тренінгів, перечитала десятки книг. Сама була на консультаціях із пошуку себе не тільки з українськими психологами, а й з польськими.
.
 Тепер я сама допомагаю людям ставати щасливими, успішними, йти до своєї цілі. І ці люди вже знають, що таке знайти улюблену роботу, а не йти на неї, як на каторгу. Переходьте на цю сторіночку з відгуками ➡️ @put8ksebe , я співпрацювала з багатьма блогерами і не тільки.
.
 А ця сторінка моя основна ➡️ @ola8torska , де я пишу статті, знімаю відео, проводжу марафони, інтенсиви, які змінюють людські життя.
.
 В мене є ще один ютуб канал, де безліч мотиваційних записів. І найголовніше. За всі ці роки я написала безліч текстів, які оформила у книги.
.
 Їх теж ви можете читати безкоштовно за посиланням в описі профілю➡️ @ola8torska .
.
 Кажуть, ці тексти змінюють свідомість, змушують задуматись, лікують душі. Всі посилання тут ➡️ @ola8torska 

Коментарі

Популярні публікації