ДЛЯ ЧОГО

Я знаю, що ви любите зберігати корисні добірки більше, ніж дивитись відео. 
А я люблю все писати так, як відчуваю. В каруселі залишу картинку, яка прекрасно ілюструє роди іменників у польській мові. Тут все просто, треба тільки дивитись на закінчення.
.
Але вас може збивати саме рід в українській мові. Якщо польською ручка буде długopis, то ви будете думати, що це жіночий рід, бо в українській то вона. Але в польській то він, длугопіс. І тут вимовляєте л, губи складаючи в трубочку.
.

Я думаю, хто вже дивився мої відеоуроки на ютуб, то бачив, що при тому, що в мене вся система мови, я не даю нічого зайвого. Тобто то не є так, що ви дивитесь коротку теорію і далі робите дві вправи, від яких вам ні тепло, ні гаряче. На жаль, до мене якраз приходять люди, які отак раніше вчили, але так і не заговорили.
.
 На те я і лінгвокоуч-мотиватор. І я вас мотивую навіть у відеоуроках. І кажу там, що мовного бар'єру нема чи ще якоїсь дурні, яку там понапридумували. Є ви і ваша мотивація вчити.
.
У вас є ціль — вивчити польську. Тепер питання — для чого, що мені дасть знання мови? Я поїду в Єпропу, я вийду заміж за поляка, я отримаю Карту Поляка, громадянство, отримаю роботу, де платитимуть файні гроші, а не митиму підлогу в готелі за 10 злотих на годину.
.
Далі пишете собі, що я можу зробити, щоб мову вивчити і за скільки часу? І хто йде до мене, той знає, що з Олею можна вивчити за 3 місяці і заговорити усвідомлено.
.
 От вам і ціль та вирішення проблеми, яка стоїть перед вами. Головне. Знати для чого. 
А ви знаєте, для чого, чому вчите польську?
.
#польськамова#польский язык

Коментарі

Популярні публікації