Декілька порад при вивченні польської мови!

До мене часто звертаються з питанням “Все розумію, а говорити не можу!

Читаю книжки, дивлюсь фільми, а з розмовною ніяк!”.
Я розумію, що вам ліньки вчити граматику, бо вона нудна і важка.
Але польська граматика, то не англійська.

Звісно декому англійська легша. Можливо тому, що там слова не відмінюються.
Але тим польська легша, бо подібна до української.
І якщо аби хоч якось говорити англійською, вам вистачить читати книги і дивитись фільми, то польську якраз треба вчити, роблячи акцент на граматиці. Бо слова відмінюють через відмінки.

Не будете ж ви казати “Я маю гарна дівчина”.
І граматику ви вчите один раз, але якісно.
А не сто років, плутаючись у часах та закінченнях.

Все чітко і ясно. Ви не зможете з*єднувати слова в реченні, якщо не знаєте базової початкової граматики.
Важливо почати, а далі все піде легко.
От тоді ви вже зможете казати, що знаєте польську, якщо будуватимете свої, власні усвідомленні речення.
Я розумію, що вам хочеться чим пошвидше заговорити.

Але як ви мені будете переказувати текст, якщо кажете постійно Mam jedna minuta замість Jedną minutę, не розуміючи чому!?
Бо це знахідний відмінок, і аби довести все це діло до автоматизму, слід хоча б раз прослухати теорію у моєму відео курсі, а потім закріпити це діло на практиці.
Все залежить від вас. Вперед.

Коментарі

Популярні публікації