МОЇ КУРСИ


Я записала для вас курс відеоуроків за рівнями. Розумію, що ви зараз думаєте. О, а я хочу індивідуально. Таке мені не підходить. Для тих, хто має сумніви, то поясню ситуацію. Якби ви займалися зі мною вживу по скайпу чи з будь-яким іншим репетитором чи в мовній школі, то заняття відбувалися б наступним чином. Два рази в тиждень по годині і платили б ви мені від 150 грн за годину. Рідше займатись не дає результату. Хоча б два рази. І, аби пройти весь рівень від нуля до розмовного, який я вам подаю у відео уроках, нам потрібно від 4 до 7 місяців залежно від людини. Адже одні засвоюють скоріше, інші повільніше. Тепер порахуйте, скільки вам потрібно грошей і яку ціну пропоную вам я за те саме у відео уроках. Тобто в тиждень вам потрібно витрачати вживу з репетитором 300 грн. 1200 в місяць, а займатись треба майже півроку. Тобто 1200 * 6 = 7200 грн

 В кожному уроці може бути кілька відео по 40 хвилин. І я вам з впевненістю можу сказати, що вони дійсно дають результат. Адже люди вчаться читати по відеоуроках. Я аж сама на перших порах дивувалась. Якщо є питання, пишіть.
Чому я записала такий відеокурс та не займаюсь вживу з учнями індивідуально?
Все дуже просто. Я займалась. І дуже довго. Я мала кожного дня по 8 занять по годині. І всі люди були майже на одному рівні. Тепер уявіть, скільки разів мені доводилось пояснювати одне і те саме. І при цьому людина просто сиділа і слухала. Тому я вирішила зекономити свій та ваш час і ваші гроші. І тому записала все один раз, але прослуховувати можна багато разів і багатьом людям. Якщо ж ви хочете розмовні заняття, то це через скайп, вайбер або телеграм. Ціна 2,5 грн за хвилину. Говоримо, практикуємось, переказуємо тексти.





Коментарі

Популярні публікації