ЦЕ ВАЖЛИВО! ПРОЧИТАЙТЕ!


Дивіться, коли ви йде те на місячний інтенсив до мовної школи, то вам дуже швидко подають нові теми. Практично тема за темою. Ви ще не встигли пройти та закріпити, усвідомити одне, як вже інше. В результаті в голові каша, щось ніби чули та знаєте, але і далі говорити не можете. Знаєте теорію, знаєте, як все це утворювати, але толку ніякого. Пояснююють, дуже мудро подають все. А іноземні мови дійсно треба вчити просто. Бо слово просто має корінь “РОСТ”. Тобто ми ростемо, а слово “сложно”, це лож. Тобто це невірно.

От, людям дуже складно пояснюють чотири дієвідміни теперішнього часу. А насправді це пояснювати лише десять хвилин. Далі діло за практикою, тобто вправи та говоріння, тобто пробуєте самі будувати речення. Моя цінність в тому, що я пояснюю просто, людською мовою.


Тепер про економію грошей.
Якщо ви б ходили до репетитора, то це треба з ним по скайпу або вживу займатись 2 рази в тиждень і платити йому від 140 грн за годину. Всі вчать за підручником Хурра, всі мовні школи і репетитори.

Там є 20 уроків. Один урок йде на два заняття. Тобто вам треба вчитися не 20, а 40 занять. Це якщо нормально грунтовно вчити перший початковий рівень з нуля. Так я вчила 5 років по скайпу і знаю, як це є на практиці.


Тепер множте 150 грн за годину на 8 занять в місяць, бо ми вчимося по 2 рази в тиждень по годині. Це вже буде 1200 грн в місяць. А щоб пройти тих 40 уроків треба десь 5 місяців, якщо не більше. Тепер множте 1200 на 5 місяців буде в нас 6000 грн.

Це тільки початковий. У мене ж те саме, ще й з гарантією результату та доступним поясненням коштує лише 1800 грн замість 7000 орієнтовно.

Але для тих людей, які були на вебінарі та для вас зараз вона лише 840 гривень.

Уявіть, я майже за безцінь віддаю вам всю польську мову, не враховуючи іншого рівня. Який коштує так само.


Я настільки хочу відкрити людям очі та показати, що можна зекономити багато грошей та часу.


Хто не вірить, можете переглядати реальні відгуки реальних людей, які самі вчаться за відеоуроками та здають навіть екзамени на карту поляка. Ви їх теж отримаєте разом із вебінаром. Я не намагаюся з вас виманити гроші, як багато хто думає.

Бо я сама вже втомилась від неякісного матеріалу на просторах інтернету. Я реальна жива людина, яка хоче зробити щось добре для світу.

Я сиділа вдома, вчила 5 років людей по скайпу, повторювала одне і те саме. І тут мені прийшла ідея за порадою моєї учениці записати такий відеокурс як вживу зі мною.

Де я все вам показую, що робити, як робити, з яких джерел краще закріпити ту чи іншу тему, де шукати відповіді, які є в курсі, вам навіть не треба нічого купувати і доступ залишається назавжди. Коли я виставила всі свої уроки на ютуб чотири роки тому, то була в шоці, що люди самі до мене додаються.

Без жодної реклами. Це вже зараз, бачачи такі результати людей, про це говорю. Навіть мої учні кажуть, що я повинна себе рекламувати, бо інакше я не зможу донести це до людей. Ви самі можете переконатись, що у мене ефективна методика, коли переглянете та ознайомитеся з цими уроками.


Мені здається сам Всесвіт дав мені такий інструмент, аби я допомагала людям. Аби єднала мовами народи та континенти, аби показувала, що ми всі єдині, що ми всі брати та сестри.
Я провчилась в університеті на польській філології, бачила, що по суті чотири роки це був непотрібний матеріал. Лише на практиці я зрозуміла, що саме потрібне людям і на що звернути увагу. Я прожила все зсередини, зрозуміла, як все працює. І цей свій досвід та готовий ключ даю зараз вам.

Ваше право, вірити мені чи ні. Я до нічого вас не змушую. Але знаю, що є мої люди, які побачили цініність моїх уроків. І я отримую сотні вдячних повідомлень. Так, я розумію, комусь може бути невигідне те, що я роблю. Адже я ламаю систему. Однак, на це я не звертаю уваги, бо знаю, що добро завжди переможе.

Коментарі

Популярні публікації