УНІКАЛЬНІСТЬ ВІДЕО

В інтернеті є сотні уроків, навчань, поліглотів, де ви можете навчитись польської мови. Суть в тому, що в них йде масова подача матеріалу без конкретних детальних пояснень. Людина не знає з чого почати, якщо немає наставника та порадника. Або ж подають все уривками, без цілісної картини, лише основні ази.
Я ж подаю усе набагато простіше. Мої уроки побудовані на принципі "Як з репетитором". Тобто все навчання поділене на уроки, в кожному я пояснюю усе до дрібниць. Єдина відмінність між навчанням у репетитора те, що ви мене не бачите. Саме мене, а не матеріал і пояснення . Останнє ж цілком просто і доступно, без води і зайвої інформації, яка вам не потрібна в даний момент розуміння.
Спочатку це були просто відеоуроки, які я розмістила на своєму ютуб каналі. Люди почали переглядати, підписуватись. Я замислилась вперше. Потім почали надходити повідомлення
 - "Оля, мені уроки дуже допомагають! Раніше якось не йшло!
Я - А де ви раніше вчили мову?
 - На курсах у мовній школі з репетитором вживу!
Я - І вам не допомогло, а відеоуроки допомогли?
- Так.
Я - А що було б, якби ви займались зі мною вживу по скайпу? (хвалитись не люблю, але у розмові само вирвалось)
 Це не давало мені спокою, і я вирішила, що допомагатиму людям, структурувавши свій курс та оформивши його. Усі відеоуроки, методи навчання я запатентувала та захистила авторські права. Увесь курс записаний мною, за методикою, яку я використувую вже п'ять років, і вона, повірте, приносить результати. Одразу попереджаю, що це не курси для лінивих, де відкрив, подивився та забув. А наполеглива праця. Можна сказати рутинна, яка доводить ваші знання до автоматизму. Бо аби чогось досягнути, треба постійно працювати. З мовою так само

Коментарі

Популярні публікації