Люди, цінуйте свій час та гроші!

Щойно мала ще одну консультацію. Люди, шануйте свій час та гроші. От ходила дівчинка на індивідуальні заняття раз в тиждень, потім вчилась у мовній школі. Але, увага! На занятті учні бачили викладачку, але не могли самі говорити з нею.

Як вебінар, розумієте? Як можна навчитись розмовної мови, лише слухаючи і сенс тоді таких живих зустрічей. Краще вже відео переглядати. Так потім і було. Цей вебінар пересилався для перегляду повторного. Але до чого я веду.

Таке може і круто для тих, хто хоче дізнатись максимум за мінімальний термін. Так зване масове навчання. Але воно не дасть вам усвідомленого говоріння. В голові буде каша, балаган. І ви підете знову шукати можливості все повторити або підівчити і так по колу. Я ще раз вам кажу, вчити треба в комплексі за методикою.

Я вас розумію, якби мені довелось вчити англійську, я б теж була, як сліпе котеня. Бо не знала б, яка методика найкраща. Хоча, я думаю, стільки відгуків про мої відеоуроки говорять самі за себе. І я не побоюсь сказати, що моя методика одна з найкращих, якщо не найкраща.


З НАСТУПНОГО МІСЯЦЯ БУДЕ ПІДВИЩЕННЯ ВСІХ ЦІНА НА МОЇ ВІДЕОУРОКИ! 
ОПЛАЧУЄТЕ ЧЕРЕЗ ЦЕЙ САЙТ.

https://olasok45.wixsite.com/polski-bardzo-dobrze

ЯК ОПЛАТИТИ, ПЕРЕГЛЯДАЙТЕ НА САЙТІ У НЕЩОДАВНО ЗАПИСАНОМУ ВІДЕО.

Коментарі

Популярні публікації