Я клонувалась!

Як? Гортайте карусель. Я постійно про це говорю. І вже трохи втомилась, але вартує повторити. На відео я. Жива я. Яка веде вас за руку, пояснює, що робити, де відкривати книжку, які вправи виконувати.

Яка робить паузи, аби ви прочитали слово, повторили, закріпили. От так, як по скайпу, коли ви займаєтесь з репетитором чи в мовній школі.

Ви ж так само слухаєте викладача, робите все, що він каже.


Як виглядає моя подача інформації? Дивіться мої 88 безкоштовних уроків в шапці профілю за лінком. Там стільки матеріалу. Зайти дуже просто. Вводите код доступу і маєте відео перед собою.


А ще я дуже тішусь, що моя робота приносить вам користь і ви бачите перші результати. Це наповнює та надихає.

Дякую, що ви в мене є. Мої учні та друзі, однодумці. Я вдячна польській мові, яка знайомить мене з такими різними світлими та щирими людьми. Нехай мова єднає...

Коментарі

Популярні публікації