ЯК Я ВЧИЛА


Напишіть в коментарях як довго ви вчите мову, з ким, з чого? Які найбільші проблеми виникають у вивченні? Ну, звісно, крім того, що все розумієте, а говорити не можете або боїтеся. Що найбільш не зрозуміле або найважче дається? 🍀
Я вчила в універі за хурою. Плюс додаткові підручники. Але заговорити змогла лише коли почала думати польською, перебуваючи в Польщі на навчанні. Тобто я на практиці зрозуміла, для чого мені ті всі відмінки були та граматика. Знаючи лише слова, я б не могла ліпити їх у речення. Ну і дуже багато дало читання книг і переказ текстів. З виписуванням слів. Це дійсно крута методика.
🦊
Але головне ваша мотивація. І ще, щоб ви розуміли, мову саму я вчила лише 1 рік з половиною. На першому курсі. А решта чотири роки суто нікому непотрібна лінгвістична теорія для філологів. Там не було живого спілкування. Взагалі, щоб говорити, треба знати не так багато слів. І не забивати голову непотребом. Як буде дійсно треба, то знайдеться.


Коментарі

Популярні публікації