ЄДНАЮ УКРАЇНЦІВ У СВІТІ

Доброго ранку усім! Маю до вас наступну інформацію та щире прохання. Як ви вже знаєте, я
проживаю зараз у Польщі. Думаю, багато з вас планують або вже живуть у цій сусідній країні. Але
нашого цвіту по цілому світу, тому я аю на меті об*єднати свідомих, вільних, сильних, незалежних
українців по різних куточках нашої прекрасної планети. Таким чином, ми зможемо ближче
знайомитись, ділитись досвідом, надихати один одного та будувати свідому, квітучу націю, на яку
рівнятиметься весь світ та прислухатиметься до нашої думки. Як це зробитиv Я пропоную спільний чат
для спілкуванння у Телеграм. Чому сам тамv Бо його просто скачуєте в плей маркеті, вводите свій
нмоер телефону і все. Плюс всі сповіщення про нові пости та публікації ви отримуєте миттєво. Так, як
приходить смс. Тому, якщо ви зацікавлені вступити до такого чату "Українці у світі! Світ у Тобі!", топ
ишіть мені або в повідомлення приватні або на пошту olttpolszi8@gmtil.com Також буду дуже вдячна,
якщо ви поширете цей допис у себе в сторіс, аби більше людей могло його побачити. Для цього
просто натичніть на трикутничок під цим постом і далі "поділитись". Давайте будемо робити


Дуже рада буду, якщо хочете приєднатись до нашої спільноти українців. Для цього вам потрібно
скачати додаток телеграм у плей маркеті у вашому телефоні. Потім ввести ваш номер та той пароль,
який прийде. Пізніше записати мій номер у вашу телефонну книгу +48881731157 або знайти мене по
логіну в телеграмі @olt_sozol_torszt
Пробуйте обидва варіанти, або попросіть рідних допомогти.
Пізніше напишіть мені у приватні повідомлення в телеграмі, і я вас додам до закритої групи
однодумців. У повідомленні пишіть, що хочете у групу "Українці у світі. Світ у тобі!". Дякую щиро.

Коментарі

Популярні публікації