БЕЗКОШТОВНІ ВІДЕО


Привіт. Скажу вам так, всі пишуть в інстаграмі корисні пости з польської мови. Він аж кишить корисними пабліками, де пишуть якісь слова з певних областей, знімають короткі відео чи то на ютубі фільми розбирають чи ще щось. Воно все файно, але ті, хто мови взагалі не знають, з того її не вивчать. Тобто не вивчать, щоб говорити своїми словами, а не зазубреними. Для тих, то має хоча б рівенб з нуля до А2, то може собі підівчовувати забуті слова. Але то все лише для мотивації. Чому мені не хочеться тут переписувати сто разів уже написане. Відповідь проста. 88 уроків маєте в шапці профілю інстаграму за лінком. І це лише безкоштовна частина. Уявіть, які вони за обсягом. Все, що я могла дати вам безкоштовно, я дала там. Нема сенсу переціджувати з пустого в порожнє ще й в постах та ще й без правильної вимови. Хочете нарешті заговорити- беріть і вчіть. Ну, звісно, якщо подолаєте лінь та сон. Але я вже переконалась, що мої уроки купують лише сильні духом люди, які знають чого хочуть і готові йти до мети напролом. Тим часом, я повертаюся до роботи, яка стосується коучингу. Якщо хочете переглянути безкоштовні відео, то теж заходьте в мій інстаграм


та шукайте відповідний напис, де пише про пошуки свого дару та місії. Українською менше відео у доступі, російською більше, тому листайте до кінця. Там вся інформація. От хто туди зайде, тому це дійсно потрібно.
Я створила ще одну сторінку на фейсбуці, де пишу суто польською мовою про свою роботу коуча, аби поляки мене розуміли. Адже тут можна сказати співпрацюю з багатьма потенційними “клієнтами”.
Ось посилання https://www.facebook.com/duszawszystkozna/


Коментарі

Популярні публікації