ОСОБИСТІ КОНСУЛЬТАЦІЇ


Друзі, я трохи змінила формат роботи. Тепер я співпрацюватиму з вами тільки через формат  особистих консультацій по вайберу чи скайпу. Я мушу знати ваші конкретні проблеми, тому що у кожного різні рівні. Ви всі вчилися  різний термін та за різними методиками, не завжди ефективними. Тому, якщо хочете вивчити польську з нуля або ж покращити свій теперішній рівень, пишіть тільки у приватні повідомлення у вайбер 0979809292. Також для вас тепер є можливість придбати мої курси у роздріб, а саме поглиблений з нуля. Я вирішила піти вам назустріч, роузміючи ваші складні фінансові ситуації, відсутність можливості платити репетитору чи бігати до мовних шкіл. Тепер вивчити те саме, що інші вчать за величенькі суми ви можете куди дешевше та з гарантією 100 відсоткового результату. Тому пишіть

https://sylaba-kursi-polskoji-movi-po-skype.webnode.com.ua/instrumenti/

Коментарі

Популярні публікації