ХТО КРАЩЕ навчити- поляк чи українець?

Пишуть мені люди і пишуть, що ходили до репетитора два місяці, і нема
результату. Ну як так, займались же вживу? Як виявляється, бідний репетитор
пояснював, пояснював, сам знав матеріал, але не вмів його донести. А бідний
учень мучився мучився, та й так нічого не вийшло!


Коли я тільки починала свій шлях репетитора, то думала, що ж я можу людям
дати. Таких репетиторів багато, є кращі, є й гірші. Але що ж, закінчила вуз,
здобула диплом, треба ж працювати по спеціальності. Шкода стількох років
зусиль.


Потім пішли перші учнів, перші відгуки. Люди почали казати: “Оля, ти все так
доступно пояснила, я все розумію нарешті. І то так йшло по наростаючій. Я
почала задумуватись: "А  може я дійсно вмію пояснити.

⠀Ну не може бути
однакова думка від багатьох людей одночасно”. І тоді моя самооцінка почала
підвищуватись, я почала надихатись тими відгуками. І розуміти, що я таки
цінна, моя робота цінна. Може бути багато речей, але дійсно хороших є дуже
мало.Так само кожен із вас цінний, але ще цього може не усвідомлює, кожен
має унікальний досвід, яким може поділитись з іншими.


Повертаючись до нашого питання. Я вважаю так, що на початковому рівні, з
нуля, коли треба пояснити граматику, ази, будову, хребет мови, має вчити та
людина, яка її вивчила сама. Яка сама пробиралась крізь ті всі нетрі.
У нас був викладач поляк в універі, ну він вже нам на пальцях пояснював
значення того слова, і сяк і так, але не знав української і не міг точно передати
зміст.

А от коли ви вже знаєте граматику, знаєте весь фундамент, тоді сміло
йдіть до поляка, він вже вдягне вас в уніформу слів. Будете говорити і
удосконалювати мову.

Коментарі

Популярні публікації