ПОЛЬСЬКА ЛЕГША ВІД АНГЛІЙСЬКОЇ?

Польська у сто разів легша за англійську. Я не знаю, чому польську ставлять на
друге місце за складністю після китайської.

Що ж там такого складного, хіба ті
ś,ć,ź, szcz. І то там нема що вчити? Може для нас українців, слов*ян легко, бо ці
мови флективного типу, тобто мають сім відмінків. Іншим національностям
важко вчити.

Скажу, я теж переживала, коли вступила на польську. “Як я її
вивчу? Я ж не вмію читати? То ж іноземна мова?

⠀Нащо мені того!” Але помалу
гризла граніт науки. І знаєте, я своїм учням пояснюю все так, як сама розумію.
Чомусь у всіх багато проблем із чотирма дієвідміна теперішнього часу.


Люди
приходять чи то з курсів, чи ще звідкись, і кажуть, що то для них вища
мамематика. Ну як? Там ж все просто, тільки треба знати алгоритм, щоб не
ускладнювати собі життя.

⠀Хтось йде іншим шляхом, просто зубрить
відмінювання всіх дієслів, не розуміючи, до якої відміни є належить. Т не дуже
вірно, бо вкінці буде плутанина.


⠀А все потрібно розуміти. У вас в голові має
бути складений граматичний хребет, скелет мови. А вже потім накладайте на
нього слова, звороти — м*со.

Коментарі

Популярні публікації