ВСЕ СКЛАДНЕ НАСПРАВДІ просте

У мене своя методика вивчення мови. І вона працює.

Коли я вчилась в університеті, то все було незрозуміло. Я вчила, бо мусила. Не вдавалась в метод саме викладання польської як ІНОЗЕМНОЇ, бо сама була учнем.

А коли почала вчити людей, то мені багато чого стало зрозумілим. Я пропустила мову крізь себе. Я почала шукати спосіб, аби спростити це все непотрібне. Почала шукати шляхи, аби легше та доступніше пояснити дієвідміни, із якими всі мають проблеми.

Почала вишукувати структуру мови. І знаєте, мій спосіб працює. Я була в шоці, як людина всього за два місяці пише твори,  говорить майже без помилок. І так по колу, по колу.

Пізніше був  декрет. Мені захотілось зробити польську доступною, простою для людей. Аби вони не витрачали гроші на так  прості речі, які навмисно показують, як складні.

Хочете знати, що це за метод, записуйтесь на навчання. Я вам гарантую, що ви вивчете польську.

Просто гарантую, бо там насправді все так просто, але, аби зрозуміти мені самій ту простоту і передавати тепер її вам, знадобилося 5 років мого викладання по скайпу і не тільки.

#польськамова#польскийязык

Коментарі

Популярні публікації