МІСТА

Краків спочатку мене захопив. Я думала, вхопила не знати що. А потім смог мене вбив. Я втікала звідти стрімголов. Не хотілося тої краси в центрі міста. Хотілося дихати нормальним повітрям. А тепер Краків для мене за малий. Навіть трохи нудний. Про Катовіце мовчу. Якась там погана енергія. Лодзь мені сподобалась, хоча брудна і спокійна.
🇵🇱
Але якась магія там є. Словом, де б ми не були, всюди буде добре, там де ви дивитеся крізь призму щастя. І туги, як такої нема, є лише прив*язаність та важкість розриву із старим. Весь світ — то наш дім, і коли ти починаєш подорожувати або вчити мови, або поживеш в іншому місці, життя вже не буде таким, як раніше.
🇵🇱
 Це все випробування, які відкривають нові можливості та перспективи. Спочатку ти порівнюєш, кажеш “у них”, а потім вже не помічаєш різниці. Чуже та своє — фальшива установки. Спільне, єдине.
🇵🇱
#польськамова

Коментарі

Популярні публікації