СЕКРЕТ ВИВЧЕННЯ МОВ

Мови треба вивчати не роками, як в університеті. А як діти, все повторювати на слух та проговорювати. Дійсно, якщо ми бачимо перед собою написаний текст, ми за нього хапаємося. Ми не говоримо вголос сто разів. Ми обвішуємо холодильники непотрібними словами, зубримо все підряд. А так не треба. Треба вчити лише те, що дійсно знадобиться.
🇵🇱
Слід дивитися на структуру мови логічно.  В школі нас змушують переповідати теорію. Вивчили, зрозуміли і пішли далі. А треба практикуватися. Якраз практики ніде нема. Так само і з навчанням. Відівчився, закінчив, а на ділі сама лише теорія. Все треба починати з нуля. Тому так багато залежить від нас самих. Від наших навичок та вмінь. 
Правда, було б чудово вивчати іноземні без теорії та вправ. Просто так, як діти.
🇵🇱
 Через говоріння. Так говоріть. Дзвоніть до мене на польський номер і будемо тренувати навички говоріння. 

І ще, якщо ви вивчаєте з повного нуля, то не вчіть одразу з поляком. Беріть людину, яка сама вчила мови. Вона знається на всіх підводних каменях. Хоча в польській все будується на аналогії з українською мовою. Десь і справджується твердження, що треба брати українське слово і його перекручувати. Тоді вийде польське. А деякі й перекручувати не треба. Що вам ще такого написати. Навіть не знаю. Збилась з думки.
🇵🇱
 Вірю, що мій дієвий інструмент піде в маси та нарешті відкриє очі на вивчення польської. Бо подібний метод я знайшла з англійської і тішусь, що натрапила на цю людину. Невипадково. Бо я шукала, а Всесвіт привів. От і до мене поведуть дороги.
🇵🇱
#польськамова

Коментарі

Популярні публікації