ПОЛЬСЬКА І ПОШУКИ СЕБЕ


 В шапці профілю ІНСТАГРАМ скачуйте мою безкоштовну книгу та отримуйте 2-годинне відео, де я розповідаю, як вивчити польську та зекономити час та гроші. Там же буде мій сайт, де знайдете всі лінки на різних мовах.  Хочете вчити польську, маєте дієвий інструмент. Не хочете, ваше рішення. Польська польською, а от психологічні проблеми чи просто проблеми у голові мають усі. І будуть мати. Звісно, хотілося б, щоб люди жили довго та щасливо. Але ж наш розум неугомонний, постійно підкидує нові випробування та сам собі ускладнює життя. Тому питання внутрішніх пошуків завжди буде актуальним. . А от на тему духовних пошуків я можу говорити довго і нудно. Тим більше, що мені є що сказати. Можливо, мій життєий досвід стане комусь у нагоді та підкаже вірний шля саме для нього. Бо якби мені колись підказати, то можливо все було б інакше. Але я не жалію. Бо не було б теперішньої мене. Не було б того всього, що довелося пройти. А це вже чимало. 

Коментарі

Популярні публікації