ЕФЕКТИВНІСТЬ МОГО МЕТОДУ



Сьогодні слухала відгук дівчинки, яка купила мій поглиблений курс з нуля. До слова, вона сама запропонувала його записати. Я була приємно вражена. Просто так, від щирого серця. І що я почула у відео. Думаю, ви теж слухали.
- Що репетитор завжди на відео, що таке враження, що я сиджу прямо перед вами
- Що не треба підлаштовуватись під репетитора, домовлятися про графік занять
- Що можна відео переглядати навіть у метро зранку, а увечері робити письмові вправи. Ось так Валерія і робить.
- Що можна зекономити гроші та час і за три тижні вже сміло говорити та писати короткі твори
-Що граматика подана чітко, просто та доступно та засвоюється із першого разу.
Це теж саме, що постійно говорю і я. Але лише той, хто захоче, сам переконається у ефективності відеоуроків. Адже там маса якісної інформації.

Я розумію, що у людей немає розуміння, що воно таке. Ці відеоуроки. Немає розуміння формату, зовсім нового та надефективного. Як колись, люди думали, що уроки по скайпу неефективні та бігали до мовних шкіл, так зараз люди думають, що відеоуроки неефективні та бігають до репетиторів на заняття по скайпу.
Комусь потрібен додаковий мотиватору вигляді іншої людини, а хтось здатен і сам вивчити найдоступнішим та якісним методом.

Якщо шукати, то можна знайти.

Коментарі

Популярні публікації