АНГЛІЙСЬКА


Друзі, вирішила, що розповім трішки тут про свої відеоуроки. Опис кожного мого курсу є на моєму сайті двома мовами. Залишаю тут посилання, але ще й опишу, що саме входить. Це маса інформації. Але що я зрозуміла. Якщо людині дійсно потрібно вивчити мову, вона її вивчить, незважаючи ні на що. Вивчить із відеоуроками, без репетитора, чи з ним. Головне мотивація і розуміння для чого це все. Зараз, перебуваючи за кордоном на відпочинку, я розумію, що конче мушу вивчити англійську. Чому? Тому, що тут я переконалась у її необхідності. Лише зіштовхнувшись в реальному житті з моїм незнання, у мене з*явилась величезна мотивація та бажання вивчати не тільки її, а й грецьку мову також. Декілька слів грецькою я вже знаю. І вона чимось мені подібна до української. Та й атмосфера тут казкова. Отже, далі описуватиму всі ціни на мої відеоуроки та що входить. Аби ви мали в блозі усе в одному місці. Та завжди могли перечитувати. Нагадую, що мій поглиблений курс відеоуроків з нуля є на моєму ютуб каналі. Ось посилання. Він повністю безкоштовний для вас. Чому? Бо лише так ви зможете переконатися у його ефективності. Скільки я б не писала, що це уроки як вживу зі мною, ви не повірите, поки самі не сядете та не побачите, як відбувається навчання. Уся необхідна інформація є в описах під кожним відео на ютубі.

Коментарі

Популярні публікації