МІЙ ІННОВАЦІЙНИЙ МЕТОД

Чому уроки по скайпу це дорого і  не завжди результативно
 або занятття в мовних школах? Тому що не кожен репетитор вміє пояснити матеріал, сам не розуміє того, що просто переказує з підручника. У мовних школах зазвичай подають все або за швидко, тобто експрес курс за місяць або розтягують  часі.
🌿
 Для чого, аби вибити більше грошей. Мова - це системА, якщо ви не знаєте, я  її вивчити , з чого, ви її не вивчите.
🌿



Світ йде вперед . Мій метод іінноваційний. І ви побачите, що він буде популярний так само, як зараз популярні заняття по скайпу, яких спочатку всі боялися як вогню і бігали на живі заняття  до мовних шкіл, де було 10 людей і ви там фактично не говорили.
🌿
 Тому завжди зважте  все та шукайте той метод,  який підійде саме вам. Я його вам даю. Економить час - не треба домовлятися з репетитором про заняття, якщо він говорить те саме  у відео. І не треба витрачати гроші на те, що я вам у відео даю в два рази дешевше  - 7000 грн проти 2000 грн є різниця правда?
Я знаю, що кажу.
#польська8
Результати учнів @learn8languages88 

Коментарі

Популярні публікації