ДОПОМОГА


Пост не для реклами чи ще чогось. Я просто хочу сказати, що 10 відсотків із продажу моїх відеоуроків піде на допомогу дітям.
🇵🇱
Я знайшла в інстаграмі багато акаунтів, де ми всі можемо долучитися та допомогти потребуючим.
🇵🇱


Ось деякі з них @maybutneua
🇵🇱

@ditkisosdopomoga
🇵🇱

@helpditki.ua
🌿

Нещодавно говорила з мамою. І розмова з нею порушила моє серце. Змусила задуматись. Вона сказала “Як я можу бути щасливою, якщо на війні гинуть молоді хлопці. Як я можу бути щасливою, коли мій сусід плаче”.
🇵🇱

Давайте будемо щасливими та будемо думати, як вирішити чи допомогти тим, хто потребує. 
А нагнітати ситуацію найлегший спосіб. Найважче взяти себе в кулак та почати щось робити. Спершу для себе, потім для світу. Бо без внутрішнього щастя та власних змін ми не в змозі змінити цей світ. 

Змінишся ти — зміниться все довкола.
#польська8
Результати учнів @lern8languages88

Коментарі

Популярні публікації