АБСУРД ВИХОДИТЬ

Можна дивитися багато фільмів, слухати радіо, читати багато книг, і навіть займатися з репетитором
три місяці по скайпу і так і не заговорити.
☝️☝️☝️
 І все зводиться до чого? До людини. Є безліч лікарів, але
люди йдуть лише до найращих. До тих, хто лікує, а не калічить. Так само із репетиторами.
🇵🇱🇵🇱🇵🇱
Хтось вміє
подати матеріал у комплексі, а хтось просто розтягує процес навчання в часі лиш би скосити грошей.
Коли я кажу, що мої відеоуроки як вживу зі мною і що люди по ним одним здають карту поляка, то
дехто мружиться і каже, що хоче лиш по скайпу індивідуально.
☝️☝️☝️
І тут абсурд виходить. Приходить людина після живих занять з репетитором і каже, що хоче купити
відеоуроки, бо не може досі заговорити.
☝️☝️☝️
 Я питаю - а з яких підручників вчили, як довго, що саме
робили. Відповідь невтішна - "брали одну хуру, жодних додаткових, жодних переказів текстів і
граматика йде туго". Як результат - гроші на вітер і все по колу.
Люди, я даю вам гарантію, що зі мною ви вивчете мову раз і назавжди.
☝️☝️☝️
І це я кажу дуже впевнено. І
не тому, що прошу купувати мої відео. Я просто хочу вам щиро допомогти вирішити вашу проблему з
мовою, а не тішити себе марними ілюзіями.
Але вибір завжди за вами. Кожен сам творить свій шлях.
🇵🇱
#польська8
Результати учнів 👉👉👉 @learn8languages88

Коментарі

Популярні публікації