МАСОВИЙ ПРОДУКТ???

Моя методика дійсно працює. Чому? Я перевірила її більше ніж на 500 учнях протягом п'яти років. І сміливо про це говорю. Чому?
☝️
Ну дивіться самі на ці відгуки 👉👉👉 @learn8languages88. Я за те, щоб мову вчити один раз, але якісно. А не закінчити курси і так і не заговорити. У вас у всіх одна проблема.
👉
Вчила, а говорити не можу. Мало просто вчити, треба знати як вчити. Яка методика.
А це широке поняття, яке включає море аспектів. Я також проводжу суто розмовні. Тобто теорія, вправи, прктика є у моїх відео , а розмовні за вашим бажанням. І нехай мій курс куплять три людини, але їм він дійсно допоможе. Ніж це буде масовий продукт, який в черговий раз не принесе результату. Я за якість, а не кількість.
🇵🇱☝️☝️☝️🇵🇱


Чому варто вивчати іноземні мови! Для мозку. Для розширення світогляду. Для нових знайомств. Тут, де я живу, всі мої подружки то польки. І ми так мило бесідуємо. Вони хвалять мою полсььку, і думають, що це все завдяки тому, що я три роки живу в Польщі. Пізніше я розказую, що є викладачем польської і що багато наших тут живуть рокамИ, а так мови і не знають добре. Вони ствердно кивають головами. Загалом, поляки милі та привітні люди. Звісно, всюди є добрі люди,і не дуже.
🇵🇱
 Важливо самому випромінювати позитив та нести світло людям.
🇵🇱☝️☝️☝️
Як навчити польської малих діток?
Я мала досвід навчання найменших віком п*ять-шість роки. Терпіннячко треба мати. Головне зацікавити.
☝️
 Від восьми вже можна навчати за дорослими підручниками. Але і тут треба подавати матеріал цікаво. Щодо відеоуроків? 
Можете спробувати, як піде? 
Безкоштовні уроки за лінком в шапці профілю. Шукаєте назву "Курс для дітей". Без спроб не будете знати. Так у всьому.
#польська8
Результати учнів @learn8languages88

Коментарі

Популярні публікації