ПРЯМИЙ ЕФІР НА ЮТУБІ

Друзі, на ютубі провела прямий ефір дві години тому. Ми вчилися нових слів, читали книгу польською, а також рахували із донькою. 

Скрін в каруселі. Можете мене знайти за назвою Ukrainka w Polsce, або зайти в інстаграм та клікнути на посилання ютубу.
🌿

Також, якщо цікавитеся пошуками себе, своєї місії або відкриттям справи, бізнесу або шукаєте нову улюблену роботу, хочете зрозуміти, як просувати себе та свої послуги в інтернеті, то запрошую у цей інший мій профіль.
🌿
 Там також  ділитимуся інформацією. Бо бачу, що багато з вас вже мають дрібні бізнеси, однак питання подачі себе та своїх якісних послуг залишається відкритим. Тому заходьте сюди @loto8okol
🌿
В шапці профілю реєстрація на мій безкоштовний марафон “Як знайти себе”. Цей матеріал допоможе вам зрозуміти себе глибше. Я от сьогодні, якби не вийшла в ефір, то б не знала, що мені так подобається говорити. Я можу робити це безкінечно і це моє.
🌿

Знайдіть улюблену роботу, і ви жодного дня не працюватимете.

Коментарі

Популярні публікації