ЦІННІСТЬ МОГО МАТЕРІАЛУ

Мої відеоуроки є великою
цініністю, адже там буквально вся польська мова, яку б ви вивчали на протязі півтора року в мовній
школі чи по скайпу з репетитором.
☝️☝️☝️
 І є багато випадків, де люди вчать вживу, але говорити не вміють.
А по моїх відео говорять.
☝️☝️☝️
 Ну як такv Тепер до цифр. Репетитор за годину бере 150 грн. Треба
займатися 2 рази в тиждень. Тобто 300 грн в тиждень. 1200 в місяць. Займатись треба мінімум 4
місяці якщо не більше. Рахуйте, 1200 на 4 дорівнює 4800 грн це якщо пощастить. А мій поглиблений
курс коштує всього 1800. Це так здається, що то велика сума. Але ви зрозумійте всю ситуацію. Що
даю я в тих відеоуроках.
🇵🇱🇵🇱🇵🇱
Як подаю матеріалv І при тому вам не треба зі мною домовлятись і казати
"Оля, а ти в суботу о 12 можеш". "Нє, не можеш! А може в неділю!". І так далі. Розумієте, що я хочу
донести.
☝️
Я рада, що є люди, які починають розуміти цінність цих відео. І тому я буду про них говорити
і повторювати. Бо мені шкода вашого часу і грошей, якщо є така прекрасна економна та якісна
альтернатива. Я проти коротких відео по 10 хвилин, де подають лиш ази.
🇵🇱🇵🇱🇵🇱
 Це для тих, кому треба
знати дзєнь добри і до відзеня. А вам, якщо ви налаштовані на серйозну роботу і говоріння своїми
словами, таке не піде.
#польська8
Результати учнів 👉👉👉 @learn8languages88

Коментарі

Популярні публікації